Julkaistu: 06.10.2023

KALANEUVOS-brändistä tunnettu NORDIC FISH -konserni on nimittänyt Juho Järvisen Tuote- ja Markkinointijohtajaksi

Kalaneuvos logo

Kalaneuvos ja Nordic Trout ovat nimittäneet KTM Juho Järvisen konsernien Tuote- ja Markkinointijohtajaksi. Juho on toiminut viimeiset viisitoista vuotta Ejendals Group AB:n palveluksessa ja viimeksi vastannut Tuotekategoria (Product Line Footwear) -toiminnosta koko konsernissa. Koulutukseltaan hän on kauppatieteiden maisteri, pääaineenaan kansainvälinen markkinointi ja brändin hallinta. Juho aloitti uudessa tehtävässään 9.8.2023.

”Kalaneuvos on erittäin merkittävä yritys omalla toimialallaan ja sen pitkä sekä kunnioitettava historia perheyrityksenä on vertaansa vailla. Laadukkaat tuotteet, vahva brändi, sekä ”kalaälyn” omaavat ammattilaiset luovat vahvan perustan, jota selkeä strategia ja tulevaisuuden vastuullinen kasvusuunnitelma jatkojalostavat. On suuri kunnia päästä osaksi Kalaneuvosta ja odotan innolla, että pääsen kehittämään ja innovoimaan yhdessä ihmisten kanssa meidän jokaisen ruokahetkiä laadukkaaseen, terveelliseen ja vastuulliseen suuntaan, pitäen maun ja käyttäjäystävällisyyden fokuksessa”, Juho kertoo tyytyväisenä.

”Olemme erittäin otettuja, kun saimme Juhon tasoisen rautaisen tuotekehitysammattilaisen mukaamme kehittämään asiakaspolkuamme yhdessä asiakkaiden sekä kumppanien kanssa kuluttajille asti innovoinnin, tuotekehityksen, viestinnän sekä markkinoinnin keinoin, toteaa Kalaneuvoksen ja Nordic Troutin toimitusjohtaja Hans-Mikael Helenius. Kalastamme Kasvua -strategian mukaisesti panostamme innovointiin ja tuotekehitykseen löytääksemme kalalle uusia, helppoja ja maistuvia ratkaisuja ja samalla saamme nuoremmat kuluttajat innostumaan terveellisestä ja vastuullisesti kasvatetusta kotimaisesta kalasta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Kommentit